Det var Hjallerup Marked for i år....

tirsdag den 7. juni 2011

Så er Hjallerup Marked slut for i år, og jeg er meget meget træt efter en uge med gode oplevelser og fantastiske mennesker.
Udover at have en stand er vi også begge frivillige på marked, så der har været nok at se til. Jeg har dog måtte sidde meget da jeg stadig er meget mærket af min diskusprolaps og har ikke kunne deltage helt så meget som der var planen, men det er heldigt at vi bor så tæt ved, at det var nemt for mig at tage hjem når det blev lidt for meget. Derudover har vi jo også Alberte, som der skulle hygges om, så der har været meget at se til men på den helt gode måde :o)

Jeg ved ikke helt om jeg er klar igen næste år, jeg tror måske jeg hellere vil sælge af mine ting på nettet og dedikere mig endnu mere som frivillig på markedet. Man er vel lidt ærekær over sit arbejde og det gjorde lidt ondt i hjertet at se hvordan alle skulle pille og rører ved ens ting, hvor meget sandstøv der hele tiden landede på tingene osv. Men det har været en rigtig god oplevelse når alt kommer til alt.

Her er lige nogle stemningsbilleder fra nogle gode dage..

2 kommentarer:

  1. Wauw en flot stand i havde jer til markedet :-) Kan bestemt godt sætte mig ind i følelsen med, at have sine ting meget kært. Trods folks store interesse i mine malerier m.m så har jeg selv vanvittig svært ved at give slip på mine ting.

    Kanon ide med at sælge tingene over nettet, jeg kan bestemt godt finde på at købe nogen af dine ting, de er super fede - du er dygtig Kathrine :-)

    SvarSlet
  2. Hej Louise, Tak for de søde ord, det gør mig noget så glad :o)og må jeg sige i lige måde :o)

    Du siger bare til hvis der er noget der frister :o)

    Knus Kat

    SvarSlet