Efterlysning: Sykursus i Nordjylland :o)

tirsdag den 21. juni 2011

Nu hvor jeg surfer rundt i det skønne blogland, kan jeg se at der er mulighed for at deltage i sykursus hvis man bor i kbh, Odense eller Århus hos dygtige bloggere.
MEN MEN MEN, jeg bor i Nordjylland og jeg vil rigtig gerne lære at sy, jeg har undersøgt aftenskole osv men der er intet. Så jeg tænkte på om der er nogle af jer fra nordjylland der har kendskab til syskursus eller om der er en der vil tjene en skilling på at lære mig at sy en gang om ugen eller en weekend hver måned eller andet, for jeg vil så gerne lære det............

Ellers har der været lidt stille på min blog, jeg har haft prinsessen hjemme i et par dage. Hun har i nogle uger klaget over mavesmerter og i dag var hun så på sygehuset og få taget blodprøver. Sej, som hun er sad hun bare og spurgte " hvad er det" "hvad er det" og var meget interesseret i hele oplevelsen, mens moderen stod med en klump i halsen.

Jeg har fået en rigtig dejlig nyhed i dag, men den venter jeg lige lidt med at dele med jer :o)

I må have en rigtig dejlig aften, så håber jeg, at jeg med dette indlæg, finder mig et sykursus :o)

KH Kat

3 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke tilbyde et sykursus, men jeg vil gerne være med på at lave sydage. Jeg er uddannet beklædningsformgiver/håndarbejdslærer engang tilbage i "de gamle dage".
    Jeg bor i Aabybro, 20 km fra Aalborg.
    Sydagene kunne være en hverdag eller weekend, aften eller dag. En af os bloggere ligger hus til og vi hjælper hinanden...Jeg tjekker lige kalenderen og så inviterer jeg sgu til noget krea-agtigt. Så kan vi i hvert fald skabe nogle kontakter...

    SvarSlet
  2. Jeg kunne da godt være med på sådan nogle sydage i Nordjylland:-)Har haft eget skrædderi i ca 8 år og er uddannet modelkonstruktør og beklædningsdesigner - Så jeg ville da nok godt kunne lære lidt fra mig også:-)

    SvarSlet
  3. Ej det vil jeg også gerne være med til:) Altså hvis der er plads, jeg er fuldstændig nybegynder:)
    Vh. Sanne
    Ps. Jeg kan stadig ikke melde mig som fast læser, hverken her eller andre steder, så tak fordi du skrev til mig:)

    SvarSlet