Jubiiiiii.....

mandag den 13. juni 2011

Jeg har vundet en give away fra Velkommen hos indretning med farver.
Tænk at man ovenpå sådan en skøn pinseferie, er så heldig at vinde denne skønne give away. Jeg glæder mig rigtig meget til postmanden kommer med den skønne grå skjorte, for den skal helt sikkert bruges til en masse hyggestunder i løbet af sommeren.




Nu vil manden og jeg igang med at kokkerere noget lækkert spise imens vores prinsesse får en dejlig lur, man bliver jo lidt træt efter et par timer i svømmehallen.

Til alle jer skønne bloggere der læser med, I må have en rigtig dejlig aften.
KH
Kat

5 kommentarer:

  1. Ja, hvor heldig kan man lige være :)
    Tillykke med gevinsten!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Håber den er nået frem, sendte den i Tirsdag´s.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej Susi,
    Det er den, den lå og ventede på mig i postkassen da jeg kom hjem. Den er bare så fin, den bliver jeg helt sikkert super glad for :o)
    Knus Kat

    SvarSlet
  4. Det var dejligt.
    Jeg har den selv i grå og grøn og jeg elsker den...
    Så jeg håber du bliver lige så glad for den.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Det er jeg helt sikker på jeg bliver :o)
    Tusind tak for den skønne give away :o)

    Knus Kat

    SvarSlet