Alderen trykker.......

mandag den 11. juli 2011

Pu ha, i lørdags var manden og jeg afsted til hver vores polterabend. Jeg havde lavet lækker brunch til tøserne, og derefter var vi afsted hele dagen. Det var en skøn dag, vejret var med os og vi hyggede os hele dagen og natten... Men pu ha, hvor kan jeg ikke holde til det mere, vi var igang fra kl. 6.00 til kl.3.30, så kaldte min seng på mig og så snart mit hoved landede på puden snork sov jeg. Alberte havde været på mini ferie ved mormor og morfar fra fredag aften til søndag middag. Det er første gang hun har sovet ude i to nætter og vi savnede hende noget så forfærdenligt, så vi var hurtigt oppe næste dag og efter hyggelig morgenmad hos vores søde venner skyndte vi os hjem og hente prinsessen.
Jeg ved ikke hvordan men uanset hvor trætte vi er så har vi bare altid overskud til at lege og hygge med Alberte, man må have nogle skjulte depoter med energi eller også er det bare kærligheden der får en til at glemme alt andet, så vi fik fyldt det nyindkøbte badebassin og slået et lille telt op i haven og så blev der hygget og krammet hele dagen. I dag har Alberte feber så vi er lidt trætte sammen.











3 kommentarer:

  1. Sikke et flot bord du havde dækket.
    Det så ud til I havde en god dag, selvom den tærede på kræfterne!

    SvarSlet
  2. Det ser super hyggeligt ud :) Både polterabend og leg i haven:)

    SvarSlet
  3. Hej Kathrine - Du er udtrukket som vinder af min give away! Jeg har lige lavet et indlæg om det på min blog, og dertil har jeg lånt to billeder fra din blog, håber det er ok, ellers må du bare sige til og så fjerner jeg dem straks!!
    Til lykke!
    Helle.

    SvarSlet