Den skønneste krea dag.....

fredag den 1. juli 2011

I går var jeg til kreadag hos Lene fra bloggen livetsomsådan. Hvor var det skønt at møde sådan nogle skønne tøser og ihhh altså hvor vi hyggede os. Der blev hæklet, syet, snakket og hygget. Jeg gik i gang med at sy en kjole til Alberte. Da jeg er helt ny ved symaskinen var jeg så heldig at få hjælp af Dorthe, som er super dygtig, så bedre støtte får jeg hvis ikke. Jeg glæder mig allerede helt vildt til torsdag i uge 32, hvor vi skal mødes igen.

Inden jeg tog til krea dag, var jeg ude og hente Albertes nye dukkevogn. Jeg glæder mig rigtig meget til at få sat den i stand og til at få syet sengetøj til dukkerne :o)

Her er lidt billedspam af det jeg nåede af kjolen, den nye dukkevogn og de super fine kreagaver jeg fik af Lene





.

I må alle have en rigtig dejlig weekend.
KH
Kat

3 kommentarer:

  1. Så hyggeligt at møde dig. Dejligt selskab. Og det med syningen skal nok blive godt!!
    Blev helt inspireret, så jeg er gået i gang med et par kjoler til den bette..
    Vi ses

    SvarSlet
  2. Det var virkelig en hyggelig dag - Skønne piger alle sammen:-) Jeg glæder mig til at se om du får kjolen færdig inden vi ses igen, eller om det står på fortsættelse næste gang vi mødes:-)

    SvarSlet