På en dag med grå skyer...

mandag den 25. juli 2011

I dag pakkede vi en picnic kurv og drog afsted. Vi kørte til det smukke smukke Stines minde ved Mariager fjord og kørte hele vejen rundt så vi endte i mariager. Der i de smukke omgivelser sad vi og spiste vores frokost, det er så fantastisk smukt. Vand og smukke skibe, søde små by huse med masser af charme og sjæl, Ja jeg er helt solgt til stanglakrids :o)
Mit kamera er desværre gået i stykker, så jeg har lånt lidt billeder fra nettet :o)




6 kommentarer:

  1. Fine billeder.. Var selv på tur der selvsamme steder igår.. Osse med madkurv..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Jeg er flyttet til Mariager fra Sydfyn her den 1. april. Jeg nyder hver dag den skønne natur og byens hyggelige charme.
    Godt I have en hyggelig tur :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hej Elisa,
    Fyn er nu også smuk, men jeg kan godt forstå du virkelig nyder naturen og byen hyggelige charme. Jeg må indrømme at da jeg så der var et hus til salg i stinnes minde, der var jeg klar til at flytte med det samme, tænk sig at stå op til noget så smukt og hyggeligt hver dag, det må være balsam for sjælen :o)
    God sommer.
    KH Kat

    SvarSlet
  5. Hej Iben,
    Ej det var da sjovt at I var på den samme tur. Det er nu så hyggeligt med madkurv og noget smukt for øjet :o)
    God sommer til dig.
    KH Kat

    SvarSlet
  6. Hej Kathrine.
    Jeg så på Lenes blog "Livet som sådan" at du bor I Hjørring, og kører ned til Lene på torsdag.
    Jeg bor selv I Hjørring, og vil høre dig om du evt. vil have mig med i bilen?
    Betaler gerne til benzin ;)
    Derudover så jeg så også på din blog, at du efterlyser en der kan lære dig at sy, det kan jeg godt, hvis du stadigvæk er interesseret?

    Mange hilsner fra
    Ditte

    PS: Forsøgte at skrive til dig på din hotmail, men kunne ikke få det til at fungere, er der to underscore streger imellem dine navne? ;)

    SvarSlet