Manglende indlæg......

fredag den 19. august 2011

Der er meget stille i villa dallbo for tiden, MOR LÆSER :o)

Det er skønt at starte op på nyt job og jeg nyder det. Der er meget nyt der skal læres og læses og derfor er der ikke lige pt. overskud til meget andet. Men det kommer jo igen, men for nu er krea pakket væk og istedet et bøger med erhvervsøkonomi, salg & service samt it fundet frem og hver aften bruges på at forberede undervisning til næste dag :o)

Men lidt nyt er der sket, søde joan fra wooz har hjulpet mig med et nyt banner og rette min side til. Tusind tak Joan, det er jeg super glad for :o)

I denne her weekend vil jeg bruge på at planlægge Albertes fødselsdag den 7 sep, høstfest i Hjallerup lørdag og søndagen vil jeg slutte af med at planlægge næste uges undervisning.

Jeg ønsker jeg alle en fantastisk dejlig weekend.

KH
Kat

2 kommentarer:

  1. Din blog er bare blevet kanon flot.. Hun er dygtig hende Joan ;)

    SvarSlet
  2. Hold da op det ser fedt ud, tillykke med den ny banner... MEGET Fin sættekasse:-)

    SvarSlet