♥ 2 års fødselsdag ♥

søndag den 11. september 2011

En lykke jeg aldrig har vidst kunne findes, en lykke ufattelig, ordløs og rig. Sprang ud af mit hjerte den dag i september, da jeg hørte disse første små klynkende skrig. Da glemte jeg smerter og veer og tårer, forsvundet var måneders længsel og venten. Jeg blev nemlig mor til den dejligste lille pige & først da jeg holdt hende i mine arme, vidste jeg hvad kærlighed er ♥


Nu er det 2 år siden lykken ramte mig, prinsessen blev nemlig 2 år den 7 september kl.9.41. Vi fejrede hendes dag med sang og pakker i sengen, og med besøg af dagplejen til boller og kagemand. Det var rigtig hyggeligt og der blev leget til den helt store guldmedalje. Faktisk har jeg aldrig set alt legetøjet, i hele stuen på engang, så de gik virkelig til den. Alberte sov i 3 timer efter dagplejen var taget hjem. Om eftermiddagen kom Mosteren forbi med flag, sang og pakker og til aften kom mormor og morfar, så prinsessen blev fejret hele dagen og havde en super dejlig dag ♥

I går lørdag, blev hun så fejret af hele familien, vi er gerne mellem 18-25 stykker alt efter om der kommer afbud osv. Det er så hyggeligt og en rigtig dejlig tradition, at hele familien samles til hinandens fødselsdage. Da det jo var 2 års fødselsdag vi skulle fejre, stod menuen selvfølgelig på varm chokolade med fløde, fødselsdags boller, chokolade scones og kagemand. Gæsterne kom kl 14, og så blev der hygget, leget og snakket til kl.18. Så aftensmaden blev take away, fra jing shing som laver Albertes yndlings spise, nemlige stegte ris med masser af grøntsager,rejer og kylling.

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med hende.

    Hvor ser hun bare skøn ud :)

    SvarSlet
  2. Hej. Jeg tror der er noget på min blog du bliver glad for... :-) Og så håber jeg rigtig meget at du har lyst til at prøve at vinde den bObles elefant jeg har i DEN NYE giveaway. Du må meget gerne fortælle det til venner og bekendte, for det er da lidt af en præmie, - synes jeg da selv... håber du er enig :-) kh Tina

    SvarSlet