12.10.11

torsdag den 13. oktober 2011

Igår var det 7 år siden vi mistede min Mormor. Hun fik konstateret kræft i livmoderen i december og i oktober året efter mistede vi hende. Min mor,moster, onkel, morfar og jeg sad ved hende dag og nat i 10 dage. Vi sad alle rundt om hende og holdt hende i hånden dag hun tog det sidste åndedræt. Min morfar åbnede vinduet så hende sjæl kunne flyve til himmels og blive til en engel. Heldigvis var hun hjemme i trygge omgivelser. Næste dag, kom alle venner og familie for at sige farvel til hende. Hun lignede sig selv som hun lå der på sengen i det tøj og med de smykker som min mor og moster havde valgt til hende. Vi havde plukket blomster som hun lå med i hånden. Om eftermiddagen sang vi hende ud og hun blev kørt til kapellet indtil begravelsen. Jeg var med til at bære hende ud til hendes sidste hvilessted, og det var dejligt at være med til at følge hende den sidste vej.

Jeg var min Mormors pige og jeg savner hende hver eneste dag. Jeg ville ønske at hun havde set at jeg har fundet mig en dejlig, kærlig og betænksom mand, vores fantastiske bryllup og allemest vores dejlige prinsesse Alberte. Vi blev viet i kirken hvor min mormor er begravet, og hele dagen var der en sommerfugl der fulgte os. Da jeg havde Alberte med på kirkegården mødte vi også en sommerfugl, jeg tror lidt på at det er min mormor ♥

Kære Mormor, jeg elsker dig og jeg savner dig ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Får helt tårer i øjnene...
    Sådan har jeg det med min far og lillebror...bare de dog havde været i mit liv og delt alt det dejlige der sker..

    SvarSlet