En lille københavner tur...

søndag den 23. oktober 2011

Vi har været et par dage i københavn. Jeg elsker at komme en tur derover og jeg nyder at komme en tur på strøget, Christiania og i tivoli. Man får så mange dejlige input :o) Denne her gang nød vi også en tur i hestevogn i dyrehaven og alle de smukke farver bladene har og det fantastiske dyreliv der er derinde. Vi nåede også en tur i Frederiksberg Have, og ind på det fantastiske fødevaremarked i torvehallerne og i tivoli lørdag aften hvor vi nød den skønne Halloween stemning. Men ude godt og hjemme bedst og nu nyder vi søndagen i det lille hjem inden dagligdagen igen kalder på os :o)
Jeg kan ikke lade være med at ligge lidt stemningsbilleder til jer... Der er en del fra Christiania, jeg har aldrig før gået rundt om søen derinde og set alle de fantastiske huse, så jeg gik vist lidt amok med kameraet :o)





























2 kommentarer:

  1. Hej Katrine. Ej hvor sjovt. Vi har jo nærmest holdt ferie i hinandens fodspor. Vi har også været i København med besøg på Christiania, Torvehallerne, Strøget, Rosenborg Slot og Danmarks akvarium mm. Her er ferien også slut og vi lader op til hverdagen igen. Vi ses d.6. november hos Sanne.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, det lyder som en skøn ferie!
    Jeg har givet dig en award på min blog, håber du vil lege med:-)

    SvarSlet