Et fantastisk hyggeligt blogtræf....

søndag den 2. oktober 2011

Igår var jeg endnu engang til blogtræf hos Lene . Det var ligesom de andre gange helt fantastisk hyggelig og lærerigt. I går syede jeg nemlig disse to mobil/pung samt en nøglesnor til hver så de kan hænge om halsen.


MEEN, jeg kunne ikke havde syet dem hvis det ikke var for super Lene, hun var så hjælpsom hele dagen, at hun ikke fik lavet så meget selv andet end at hjælpe mig og jeg er dybt taknemmelig. Jeg er jo så vild med alle de smarte ting man selv kan sy og jeg vil jo så gerne lære at sy det selv. Jeg er ikke en af de modige der bare springer ud i det, jeg prøvede med en kjole til Alberte i sommers og den blev ikke så vellykket, men jeg ved jo godt at øvelse gør mester. Så jeg må bare igang!!! :o)

Så TUSIND TAK søde Lene.

Her er lidt stemningsbilleder af de søde og skønne krea kvinder jeg var sammen med igår :o)


Tusind tak til til jer alle for en dejlig dag, jeg glæder mig til vi ses igen den 6 november, hvor vi skal være hos sannep og lave julepynt. Det bliver så hyggeligt :o)

God søndag til alle jer derude i blogland.
KH Kat

8 kommentarer:

  1. Det ser ud til at I hygger jer :)God ide i øvrigt :)

    SvarSlet
  2. De så fine, du fik slet ikke leget med papir.. :D Men du stressede også nok over de to projekter hehe

    SvarSlet
  3. Kat, jeg synes det er så smadder hyggeligt at være i dit selskab og synes det er sjovt at hjælpe dig. Du har sådan en dejlig iver for syning (selvom vi driller dig med din stressen)

    SvarSlet
  4. Hej Katrine. Wauw siger jeg bare....to mobiltasker- og sikke flotte. Jeg har overhovedet ikke fået lavet min ugle færdig endnu og snoren til den med lynlåsen er også et "hængeparti". Jeg håber at få dem færdig i løbet af ugen så jeg kan vise dem frem. Og tusind tak for igår iøvrigt. Det var rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig til næste gang hvor der skal hygges med juleting :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Tak for igår - Det var som altid rigtig hyggeligt - Hvor er de blevet fine dine tasker - Blev i ved længe?

    SvarSlet
  6. Fedt at se uglen færdig - godt vi havde en dygtig lærermester! :)

    SvarSlet
  7. Fine fine tasker og tak for igår, det var super hyggeligt. Ville også så gerne have nået at sy en mobiltaske og specielt nu, hvor jeg ser hvor fine dine er blevet:)

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle de søde kommentarer :o) Nu kan jeg endelig skrive tilbage, den har været helt gal med blogger og kommentarer :o) Jeg er selv ret vild med mine to mobiltasker, vi fortsatte til ca.17.30 så jeg ( læs. Lene :o) ) fik den helt færdig inden jeg tog hjem :o)
    Mette: Jeg har et stykke stof af dit, det er brunt med blomster på, skal jeg sende det til dig...?
    Knus Kat

    SvarSlet