♥ Så er der efterårsferie ♥

fredag den 14. oktober 2011

Jeg føler mig bare så lykkelig og så heldig. Jeg bliver helt dårlig ved tanken om hvordan mit liv var før jeg fik mit nye job, fyldt med stress og lange lukkevagter, både onsdag, fredag, lørdag og ofte søndag og ugen efter var det mandens tur til at være væk tirsdag, fredag, lørdag og søndag. Pu ha, jeg savner det ikke!!!
Derfor er jeg nok bare rigtig meget taknemmelig over at være i et job nu, hvor jeg i dag på en fredag før efterårsferien faktisk kunne holde efterårsferie kl.13.20. uden at være stresset men glad og afslappet klar til at nyde ferien sammen med min lille familie.

Så nu skal der bare rå hygges og nydes, og forhåbentlig bliver der tid til lidt kreativt :o)


God weekend og god efterårsferie ♥

Kh Kathrine

4 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie til jer. Det er bare så vigtigt at man er i det rigtige job og at man trives med det. Vi holder også ferie- det er skønt :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Super vigtig man er glad for sit job...
    Ha' en dejlig ferie - her må jeg desvære nøjes og vente lidt endnu ;0)
    men heldigvis er det jo weekend først ♥

    SvarSlet
  3. Ja, det er godt nok afgørende for ens ve og vel at man trives på sit job. Det har jeg absolut lært nu :o)
    I må også begge have en dejlig weekend og god ferie til trillemus og til Merete når du når så langt :o)
    KH Kat

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt for dig at du har fået et job du trives bedre med!! Og hvor er det vigtigt at du husker at glæde dig over det! :)
    God ferie :))

    SvarSlet