Jeg undskylder...

onsdag den 2. november 2011

At min blog er lidt kedelig for tiden. Jeg fik i marts sidste år en diskusprolaps, som jeg lige siden har gået i behandling for, hver anden uge på sygehuset, men den sidste tid er der sket forværring og jeg er begyndt at miste følelsen i men venstre side og har ingen kræfter i venstre fod. Jeg har en stor udposning ved diskussen og derfor er der ikke plads til mine nerver som så sidder i klemme og giver mig store smerter. Jeg skal heldigvis snart i MR scanning og har fået noget andet smertestillende så jeg kan holde ud at være til. Så det er altså derfor, der er lidt kedeligt herinde, det er ikke meget kreativt jeg får lavet.
Jeg håber I er tålmodige med min kedelige blog :o) Jeg nyder jeg kan følge med i jeres kreative ideer, når jeg ligger og har ondt af mig selv.

Store knus
Kat

4 kommentarer:

  1. Øv det lyder slemt - det tager på kræfterne og overskudet når man har smerter. God bedring - håber der er bedring på vej :)

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er det synd for dig, jeg sender dig masser af tanker og god bedring søde kat. KNUS!

    SvarSlet
  3. Øv Kat - Lene fortale lidt om det i lørdags. Men ikke så meget. Hvor er det bare rigtig øv for dig - Håber vi ses på søndag, om ikke andet så for en kort bemærkning:-)

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring herfra:-). Kan sagtens forstå, at du mangler overskud lige nu, det er hårdt at have ondt hele tiden.

    SvarSlet