Jeg ved godt, det er lidt tidligt, men....

søndag den 6. november 2011

Det er jo altså snart jul og jeg glæder mig helt vildt.
I går var vi til juleblogtræf hos sannep og det var super hyggeligt,
det er skønt at møde alle de skønne kreative og dygtige bloggere.
Jeg laver et indlæg om det så snart jeg får mit kamera i dag :o)
Men indtil da vil jeg lige vise jeg noget rigtig skønt julekeramik.
Det kunne jeg godt se, pynte på et hyggeligt julemorgenbord herhjemme :o)



Billederne har jeg lånt fra vastergarden.se

KH
Kathrine

2 kommentarer:

  1. Hej Kat

    Tak for igår.

    Jeg har glemt en sponsor på listen. Det er Line fra http://cloud-cake.blogspot.com/ vil du ikke være sød at huske hende, når du engang laver sponsorlisten:-)

    Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe,
    Selv tak for igår.
    Jo, det kan du tro jeg vil gøre :o)

    Kat

    SvarSlet