Traditioner....

torsdag den 24. november 2011

Her til aften har manden og jeg hygget med at lave adventskrans og kalenderlys. Manden min laver altid kalenderlyset og jeg adventskransen. I år har jeg lavet en meget enkelt adventskrans, ryggen driller mig så jeg må få det bedste ud af det jeg kan holde til, og jeg er meget tilfreds med vores resultater :o)









Jeg elsker traditioner og den første juletradition vi lavede, var at lave vores adventskrans og kalenderlys sammen, det er ikke så vigtigt hvordan det ser ud. Det handler bare om at hygge sig. Næste år skal Alberte helt sikkert være med :o)

5 kommentarer:

  1. Årh hvor lyder det hyggeligt Kathrine - Og jeg synes da resultaterne er blevet rigtig fine:-) Håber snart du får styr på din ryg:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det en dejlig og hyggelig tradition I har og jeg synes også at resultaterne er blevet ret så vellykkede!!!
    Tjek lige det her link ud - Jeg har en lille advents-gave til dig :)

    http://hyggetroldeogbulderbasser.blogspot.com/2011/11/og-vinderen-er_27.html

    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Ej hvor fiiint...sådan en tradition vil jeg også have....

    Håber du har det ok efter omstændighederne, kan du ik lige sende mig en sms, har mistet alle nummer på min mobil.

    Knus Sanne

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig tradition, ville ønske at min mand gad lave dekorationer. ´Måske noget spiselig vi kunne lave sammen.
    Håber det går bedre med ryggen.Ved det kan være uudholdeligt til tider!!

    SvarSlet
  5. Ja, det er super hyggeligt. Den tradition kan godt anbefales :o)

    SvarSlet