Nu skal skal det altså være.....

tirsdag den 22. november 2011

Nu har der altså sneget sig lidt julepynt ind i Villa Dallbo.
Jeg kunne ikke vente mere, JULEN er min favorit tid, jeg elsker alt hyggen der er i julen, sammen med familien og dejlige venner. Men i år glæder jeg mig især, fordi Alberte nu forstår hvem julemanden er, og det er jo bare så hyggeligt, jeg elsker at lave små overraskelser for hende i den tro, at det er julemanden og nisserne der har været på spil :o)







For mig er julen rød og grøn. Jeg syntes ikke julen handler om mode og men om traditioner. Jeg syntes det er fedt med nye farver og ideer, men jeg tror altid at julen vil være rød herhjemme, men måske med et lille bette twist... Hvem ved...? :o)

Åhh, men nu, midt i alt julepyntningen er jeg bare blevet så træt af min stue, der skal ske noget nyt. Nye møbler, ny stil, ny indretning..... Det må bliver til foråret, nu skal der julehygges :o)

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Rigtig gammeldaws Peter´s Jul.
    Det er lige mig...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet