Så blev de næsten færdige.....

fredag den 11. november 2011

Jeg har for lang tid siden lavet en bytte handel med sannepkunst, jeg fik nogle af hendes skønne smykker og så skulle jeg sætte tapet på et par kommoder til hendes søde datter Clara. De blev heldigvis færdige inden der skete så stor forværing i min diskusprolaps, der gør at jeg kun kan lægge nu og har smerte 24/7. Nu skal jeg nok lade være med at fortælle om min elendighed hele tiden, men jeg har bare så ondt af mig selv :o)
Nu mangler de at få lak og så er de klar til aflevering.( Dejligt at man har en hjælpsom mand )




Årh, hvor jeg savner mit spejreflekskamera!!!

God dag :o)

KH kat

5 kommentarer:

  1. Den er da bare blevet super flot. Clara får det fedeste teenageværelse ever!

    SvarSlet
  2. EEEJJJ, wow, wavo, cool hvor er de flotte. Jeg glæder mig til at få dem på mit værelse. Tak. Knus Clara

    SvarSlet
  3. Tusind tak til Dorthe og Clara. Det er jeg bare super glad for I syntes :o) Albert må vist også have sådan nogle når jeg skal igang med hendes nye værelse :o) God weekend. Knus Kat

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte!!
    og rigtig god bedring til dig! Håber det snart går den rigtige vej for dig! :)

    SvarSlet
  5. Tusind tak Rikke, jeg må vist hellere få lavet nogen til Albertes værelse når jeg engang er oven på igen :o) Tak for tankerne, de varmer rigtig meget :o)

    SvarSlet