Så blev der hygget og julet...

onsdag den 9. november 2011

I søndags var jeg til julekreablogtræf hos Sannpkunst. Det var super hyggeligt og dejligt at møde nogle nye ansigter. Vi skulle hver især medbringe en ide og materiale til alle, og der blev lavet mange fine og sjove ting. Jeg var med i et godt sykke tid trods smerter og det er jeg rigtig glad for.




Vi nåede ikke alle, så Lone gav os lektier for. Dem glæder jeg mig til at lave en aften i sofaen :o) Den lilla ugle fik jeg af Lene, i god bedringsgave. Hun er så sød og betænksom. Tusind tak for uglen Lene :o)

Og så fik vi sørme gaver,og nogle lækre af slagsen. Sikke en dejlig overraskelse :o)


Tusind tak til sponsorene :o)

schjonning

Schjønning
strikogstorm
ohdeersister
birdieandi
denlillaappelsin
sannepkunst
olineart
picturingtheworld
kirkesjov
brilleting
ønskefe
rieeliselarsen
tinawestergaard
wooz
cloudcake

Jeg glæder mig til næste kreablogtræf :o)

KH
Kat

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med det kreatræf!
    Jeg sidder lige her og hygger mig med at læse din blog og så ser jeg pludselig helt ude til højre et helt vildt fedt sengetæppe!! Bliver nødt til lige at høre om det er dit?? Er det hjemmelavet eller har du købt det et eller andet sted - og i så fald hvor?? ;))

    kh. Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke :o)
    Dejligt at du hygger med at læse min blog, det er jeg glad for :o) Sengetæppet er mit eget, jeg har fået et dygtigt familie medlem til at hjælpe mig :o) Jeg er rigtig glad for resultatet og det pynter så fint i soveværelset :o)
    Kh. Kathrine

    SvarSlet