Så langt så godt....

onsdag den 16. november 2011

Da jeg stadig kunne bevæge mig, var jeg ved at lave lidt ændringer ved Albertes legehjørne inde i stuen. Der trængte sådan til at blive sorteret i legetøjet og lavet en form for orden i alle tingene. Det er jo et kæmpe arbejde med alle de dimsedutter og jeg tør jo ikke smide noget ud af frygt for at det hører til et bestemt stykke legetøj :o)
Så vi fik købt en reol og det hele er blevet delt op i æsker som jeg, nå ja lige skal have sat noget fedt papir på :o) Der skal tapet indeni reolen, jeg nåede kun udenpå, så min kære mand må hjælpe mig her i weekenden så vi kan få det færdigt. Jeg er ikke god til halvfærdige projekter, de skal altså være helt færdige så man kan nyde resultatet :o)
Men Alberte lader til at nyde det nye legehjørne i stor stil og det er jo det vigtigste :o)





1 kommentar:

  1. Ej det ser dejligt ud :-) Clara ELSKER de skuffer du har lavet til hende.

    Knus og kram
    Sanne

    SvarSlet