Glædeligt Nytår....

fredag den 30. december 2011


Starten på et nyt år….. et nyt kapitel….

Jeg sidder altid og kigger tilbage på året der gik her op til årsskiftet.  Jeg bliver helt nostalgisk men i år specielt, bliver jeg også klar til at lukke dele af det gamle kapitel ned og lukke låget for altid. Det skal jeg, nu skal jeg videre.

·         2011 har været året hvor jeg foretog et valg karrieremæssigt og skiftede boldbane.
·         2011 var året hvor jeg kom på benene igen efter en hård tur med stress og udbrændthed.
·         2011 var året hvor jeg kom til skade med min ryg og mit bækken og er den dag i dag ikke mobil og har smerter 24/7.
·         2011 var året hvor jeg fik et fantastisk nyt og spændende drømmejob.
·         2011 var året hvor min prinsesse blev 2 år.
·         2011 var året hvor jeg havde 3 års bryllupsdag med min fantastiske mand.
·         2011 var året hvor gamle venskaber blev genfundet.
·         2011 var året hvor jeg fik gang i min blog og mødte nogle skønne blog tøser.
·         2011 var året hvor min søster blev gift på rådhuset og nu venter sit første barn.
·         2011 var året hvor jeg har kæmpet hårdt for at komme tilbage og blive mig selv igen.
·         2011 var et år jeg er meget taknemmelig for.

I 2012 vil jeg:

·         Tabe mig 20 kg, efter min stress nedtur er der røget 20 kg på og det skal væk nu.  Jeg har fra uge 1 til uge 26. Min motivation er:
o   Ferie med svigerforældrene i uge 26 ( Jeg skal absolut ikke ses i badetøj som den flodhest jeg er  nu!!!! )
o   Min søsters kirkebryllup ( Jeg vil kunne være i en flot kjole )
o   Jeg vil ikke være gravid og overvægtig!!!!
o   Jeg vil have det godt med mig selv igen!
·         Jeg vil blive rask i ryggen og bækkenet.
·         Jeg vil have mig en ny tlf, gerne en Iphone.
·         Jeg vil gå i smartere tøj og pleje mig selv meget bedre.
·         Jeg vil på et keramik kursus.
·         Jeg vil have en kæresteaften med min mand 1 gang om måneden.
·         Jeg vil være den gamle Kathrine igen.
·         Jeg vil være den bedste mor for Alberte.

Nogle af målene er nok nemmere end andre, men det vigtigste er det første og det sidste. Jeg skal klare det den her gang, jeg har gjort det før og det skal lykkedes. Nu har jeg gået i 2 år og ikke kunne passe alt tøjet oppe i skabene. Jeg har ikke haft overskud før men det har jeg nu og nu skal det være, ingen vej udenom Fru. Kaptain!



Farvel 2011 og velkommen 2012.
Jeg ønsker dig et rigtig glædeligt nytår :o)

1 kommentar:

  1. Hold da op en lang liste!!
    Jeg er også pr. dd gået i gang med at tabe mig. Kosten er blevet lagt om, madplanen er fyldt med grøntsager og groft!! Og jeg var på crosstraineren imorges...
    Godt nytår til dig og dine!

    SvarSlet