Så kom posten..

torsdag den 1. december 2011

med den skønne adventsgave, jeg vandt i en give away fra hyggetrolde & bulderbasser. Den skal vi helt sikkert nok få glæde af her i december :o) og se lige hvor fint den var pakket ind :o)




og ikke nok med det, så havde jeg besøg af en rigtig skøn person i dag,en som jeg har lært at kende gennem blogland. Det er noget underligt noget, at møde en person bag en skærm og når man så mødes, så svinger kemien bare sammen og det føles som om vi altid har kendt hinanden.
Hun havde denne skønne gave med til mig, den skal pynte mig hele julen :o)




Jeg beklager den dårlige billede kvalitet, men jeg har stadigvæk ikke fået lavet linsen på mit spejlrefleks kamera og bruger derfor det gamle digital :o)

God 1. December :o) Jubiiii, nu er det snart jul :o)

Kh
Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar