Syltede Nisserumper...

lørdag den 17. december 2011

Så kom dagen hvor Alberte selv tog sin ble af og satte sig på potten og tissede -  helt af sig selv og uden vi overhovedet havde snakket om. Så var Mor STOLT :o) Så nu må vi vist hellere gribe den og begynde at potte træne :o)

Udover det startede min weekend med at jeg modtog den smukkeste godbedrings buket blomster fra mine søde elever, der står endda på kortet at de savner mig :o) Det varmede bare så meget og det var den bedste måde at starte weekenden på :o)


Jeg har hele julen gerne ville lave syltede nisserumper, jeg syntes de hygger på julebordet,som julepynt og ville også gerne have brugt dem som værtindegaver. Men jeg har ikke fået det gjort i år pga ryggen og nu også bækkenet, så det må vente til næste år. Men jeg har lånt min mors, så den vil jeg da lige vise frem, måske er der andre der kan få glæde af denne søde ide :o)




 ( Der er vist en lille nisse med fedtede fingere der har haft fat i glasset, eller det skulle vel aldrig være Alberte..... )

God weekend, jubii nu er der kun 1 uge til juleaften :o)

Kh
Kat


1 kommentar: