Godt igang....

onsdag den 4. januar 2012

Så kom jeg godt igang med kuren. Jeg startede i mandags og har allerede tabt 1.1 kg, dejligt og motiverende allerede at se resultater. Jeg bruger en kostplan som jeg fik lavet ved en diætist, da jeg gerne ville tabe mig lidt op til vores bryllup. Det er de bedste penge jeg har givet ud og den kan jo bruges igen og igen. Mit problem er for store potioner så lige nu er det små måltider 6 gange om dagen og jeg kan godt mærke at mavesækken lige skal vænne sig til mindre potioner.




God dag blogland, derude i det stormende vejr :o)

Knus Kat




3 kommentarer:

  1. Godt gået - held & lykke med projekt 2012 ;0)

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt med en god start og med et fint resultat så hurtigt. Det giver da bestemt blod på tanden. Forsat held og lykke.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hej

    Du har vundet en af præmierne i min give away. Kig ind på min blog for nærmere detaljer og send mig en mail med din adresse.

    Klem Christina

    SvarSlet