Drink Me Chai – Give Away

fredag den 3. februar 2012


Jeg har før her på bloggen skrevet om min store kærlighed til Drink Me Chai Latte. 
Selvom vi har en Nespresso maskine herhjemme, der laver skøn kop kaffe så kan det slet ikke måle sig med min kærlighed til Drink Me Chai Latte. Nogle har en kaffe afhængighed – Jeg har en Chai afhængighed. Hvis dagen starter med en kop Drink Me Chai latte, bliver det en god dag!

Jeg har prøvet andre mærker af Chai, men det er altså Chai fra firmaet Drink Me Chai , der er den helt klare favorit, jeg elsker deres sammensætning af krydderier – ikke for kraftig, ikke for mild, men sådan helt perfekt.

Jeg vil gerne dele denne smagsoplevelse med jer og er derfor så heldig at jeg i samarbejde med Drink Me Chai kan udlode en give away.
Der er 2 forskellige smagsvarianter, Spiced (den eneste Chai der er mærket med fair trade) eller vanilje – derfor er der også 2 vindere af denne give away.






Hvad skal du gøre for at få fat i den lækre Chai, som kan varme dig i dagene, hvor Danmark er pakket ind i en dybfryser.

Du kan gøre følgende:
1 lod for en kommentar på dette indlæg
1 lod for at blive fast læser
1 lod for at linke til min Give Away (lån gerne billedet)

Altså 3 lodder i alt. Skriv venligst, hvor mange lodder du deltager med.

Vinderen findes mandag den 27. februar.

KH
Kathrine


Give Away – Drink Me Chai

I have earlier written about my great love to Drink Me Chai Latte.  Although we have a Nespresso machine here at home, who make a fantastic coffee it can not compete with my love to Chai Latte from Drink Me Chai.

 Some have a coffee addiction – I have a Chai addiction :o). If the day starts with a cup of Drink Me Chai latte, it will be a good day! I've tried other brands of Chai, but it is from the company Drink Me Chai, who is the absolute favorite, I love their mix of spices – not too strong, not too mild, but completely perfect. I would like to share this experience with you so I’ve managed to get a lovely giveaway sponsored by Drink Me Chai.

There are 2 different variants, Spiced or vanilla – therefore there will also be 2 winners for this give away. What should you do to win this delicious Chai - You can do the following: 1 ticket for a comment on this post,1 ticket for following this blog and 1 for linking to my Give Away. All In all 3 tickets. Please write how many tickets you participate with.
The winner will be announced Monday, 27. February.

Love From Kathrine

36 kommentarer:

  1. Jeg er med på 1 lod. :)

    www.etopbyggeteventyr.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  3. Jeg har flere gange tænkt på at smage denne chai latte, men er aldrig nået til det. Så jeg deltager gerne med to lodder og håber på lidt held.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Umme numme, 2 lodder til mig tak - glæder mig til at læse med :o)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne have 2 lodder til den lækre chai. Kig iøvrigt forbi min give away, hvis du har lyst.

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 1 lod :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. 2 lodder, tak :-)

    Knus, Carina
    carinaliving.blogspot.com // carinaliving@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg er så meget med på 3 lodder og krydser mine fingre :o)

    SvarSlet
  9. Jeg er SÅ forkølet, så chai ville være godt. Jeg snupper tre lodder.

    SvarSlet
  10. Uhm - det lyder godt. 2 lodder til miiiiig. Tak :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)
    Tak :) Kh Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  12. Deltager med et lod :)
    nadialynghusf@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Uhm.. lækkert, jeg elsker Chai te :-) Er SÅ MEGET med på tre lodder :-)

    Glæder mig til at følge dig og din blog :-)

    Hilsen Karina // detkreativerum.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Fin give away. 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  15. Du kigger forbi min giveaway jeg kigger forbi din :) God deal ;)
    2 lodder til mig, elsker chai :))

    SvarSlet
  16. Jeg elsker også chai, men kender slet ikke denne fra Drink Me Chai! Så jeg kaster også et lod i bøtten :-)

    /Karen

    SvarSlet
  17. mmmmm..
    Sikke en lækker give away :)
    Jeg vil gerne være med på 3 store store lodder :)

    SvarSlet
  18. Super lækker giweaway. Jeg har aldrig prøvet dette mærke så håber jeg vinder. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  19. Nøj, hvor lækkert. Elsker chai-the. Vil gerne bede om 2 lodder (og hvis jeg er heldig nok at vinde, så er jeg også en sucker for vanille :-)

    SvarSlet
  20. lækker give away - og jeg er helt sikker med på 2 lodder

    //Nadia

    SvarSlet
  21. Hej jeg vil gerne være med på et lod:)
    -Katrine

    SvarSlet
  22. 2 lodder til mig, tak :-)
    (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 3 lodder!

    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  24. Sikke en fin blog. Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  25. Jeg har aldrig hørt om dem før... men er meget nysgerrig :) Tager fluks 3 lodder...

    SvarSlet
  26. uf de er gode! Jeg napper 2 lodder :)
    Line
    linebinevaskemaskine@gmail.com

    SvarSlet
  27. Så fandt jeg da lige din blog...og den ser da voldsomt spændende ud...og jeg deltager meget gerne med 2 lodder... :o)

    SvarSlet
  28. Er med på et lod, har aldrig prøvet det før, så er nysgerrig om det er noget for mig :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    Jeg har også en giveaway igang.

    SvarSlet
  29. Deltater med 1 lod :)

    stineclausen@gmail.com

    SvarSlet
  30. Haps et enkelt lod til mig :)
    Kh

    SvarSlet
  31. Icome last? :)
    Also I sign up for these fine candy.
    2 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet