Så fik jeg øjnene...

søndag den 5. februar 2012

Jeg har gået i lidt tid og gerne ville skifte lidt stil i vores stue. Derfor sendte jeg manden og min far afsted igår, for at hente en fed retro teaktræ skænk samt sofabord. Der hvor de skulle hente skænken, skulle de hjælpe sælger med at få det hejst ned i reb fra overetagen, og ned i haven. De fik  bakset med det og losset det ind i traileren, dog vidste det sig at der ikke var plads til sofabordet, så hjem og sætte skænk og kører afsted efter sofabord.  Jeg kunne godt ane lidt irreration, men intet blev nævnt. Da manden er hjemme igen, bliver de nye møbler bakset på plads og det var bare som om de ikke rigtig passede ind i stuen..... Så alle ting bliver bakset ud i garagen, det skal siges at min far er kørt hjem igen, da vi troede at alt stod som det skulle. Jeg har stadig dårlig ryg og kunne derfor ikke løfte, og derfor måtte manden min bakse med det hele selv, for han var jo også lidt for stolt til at ringe og bede om hjælp. MÆND! Da alt var overstået fik jeg lige øjnene, men heldigvis samtidig med at der var et smil på læberne og sætningen " du er så skør skat ".
Så jeg undskylder til manden min, for at han måtte bruge en fri dag på at bakse med møbler frem og tilbage uden nytte :o) og jeg er stadig ikke blevet klogere på hvad jeg dog skal gøre med stuen. Tænke tænke tænke...

Kender du nogen der skulle være interesseret i den fede retro skænk og sofabord så sig endelig til. De kan også ses i sidebarren på bloggen med link til dba.




Nu vil jeg tilbage til min syge datter som vi har været indlagt med på børneafdelingen pga meget høj feber og høje infektionstal.

God søndag derude og husk at deltage i min give away :o)

Kh
Kat

6 kommentarer:

  1. Ja det er ikke altid nemt at bestemme sig ;0)
    - god bedring til jer

    SvarSlet
  2. Nææe det er smukt dit bord der..... Nu skynder jeg mig bare at smide en kommentar i håb om det ikke er solgt.

    Hvad er målene på det, det synes jeg ikke at kunne spotte??

    KH Louise

    SvarSlet
  3. De er da ellers godt nok fine, dine retro møbler. Jeg har fri hele ugen, kigger gerne ned med en hjælpende hånd... Hvis du har lyst (0:
    Knus Sanne

    SvarSlet
  4. Merete: Nej, sådan er det nok bare med os kvindfolk :o)

    Louise: Prøv at kigge på dette link, det står målene. http://www.guloggratis.dk/mobler/sofabord/annonce/14197483-retro-sofabord-i-teaktrae

    Sanne: Det har jeg rigtig meget lyst til :o)

    SvarSlet
  5. Ja det så jeg godt lige efter jeg havde skrevet... men så opdagede jeg også at du jo bor rigtig langt væk fra mig:-( Desværre... Det er ellers et rigtig fint bord.

    SvarSlet
  6. Hejsa!

    Ville bare lige fortælle, at jeg har givet dig en blogaward :) Se her, hvis du har lyst til at lege med: http://louley.blogspot.com/2012/02/en-award-til-mig.html

    SvarSlet