Vinderen er udtrukket....

tirsdag den 28. februar 2012




Ovenpå en ordentlig omgang, omgangssyge, hvor vi har smittet hinanden i ring herhjemme, er der endelig udtrukket 2 vindere af min give away.

Jeg er super glad for så mange ville deltage med søde ord og kommentarer :o) Tusind tak!!

Alberte hjalp med at udtrække de to heldige vindere.......





De heldige er.........

Cecilie med den skønne blog The Funky Fox
  &
Lisbeth med den inspirerende blog leizys barslerier

God fornøjelse med jeres Chai latte, jeg håber I syntes de smager ligeså skønt som jeg :o)

Knus Kat







2 kommentarer:

  1. Jubiiii - det vil jeg altså glæde mig til at prøve, det er først for nylig at jeg har kastet kærligheden på chai, så det bliver spændende at prøve det mærke, som du synes er bedst :o) Jeg sender dig lige min adresse! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Fantastisk.. Sikke en vidunderlig overraskelse!

    SvarSlet