Beriget på mange måder...

søndag den 18. marts 2012

Ihh, hvor har jeg fået nogle skønne fødselsdagsgaver, en af dem er denne her skønne abe som jeg har ønsket mig længe :o) Billetter til L.O.C som jeg er ret så vild med og så fik jeg faktisk penge fordi jeg ønsker mig rigtig mange forskellige ting og jeg glæder mig til turen skal forbi kalejdoskop :o)

 I fredags modtog jeg de skønne huse fra Karen, ihh hvor de pynter så fint herhjemme.
En skøn give away vundet hos Line , elsker farverne.

En fantastisk gave fra Lene. Der er broderet min qr - kode til min blog på mobiltasken. Helt vildt imponerende!  
Lørdag tog manden min til ledermøde med Hjallerup Marked kl.9.30. De smagte så alle alkoholiske drikke der vil være tilstede på markedet til sommer. Kl.15 kom han hjem, lidt rundtosset og måtte lige et par timer i seng he he :o)
Så prinsessen og jeg hyggede os med en tur i skoven og fik ryddet op efter fredagens fødslesdag.








God søndag, nu vil vi en tur til havet og nyde dagen og vejret :o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar