I 7 sind...

fredag den 30. marts 2012

Jeg har været så heldig at vinde en Give away fra Lille Hottentot :o)

I går kom pakken, fyldt med de lækreste retro stoffer, nu er spørgsmålet bare hvad jeg sy af dem.....

Jeg ønsker mig nemlig et fedt tæppe til sofaen, puder, en fed taske, Junior sengetøj til Alberte eller en fed patchwork dug til haven og jeg er jo godt klar over at her er ikke nok stof til alle de ønsker, så nu skal der tænkes :o) Og kan jeg overhovedet finde ud af at sy disse ting...? Men øvelse gør mester, er det ikke det de kloge siger ;o)


Nu må jeg heller komme igang med at lave sushi ris, den står nemlig på sushi hygge med dejlige venner i aften.

God weekend til dig.


2 kommentarer:

  1. Wauw en lækker præmie. Tillykke med den. Ja det er svært at vælge imellem alle dine ønsker for stoffet, men det er lækre projekter allesammen. Jeg glæder mig til at se hvad du vælger.

    God weekend og god påske.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Trillemus: Ja, jeg er også helt vild med alle de flotte farver :o)
    Dejligt at vinde sådan en skøn give away :o)
    Du må også have en dejlig weekend og påske :o)

    KH
    Kathrine

    SvarSlet