Jeg føler mig så heldig....

torsdag den 15. marts 2012

I dag har jeg fødselsdag og jeg har haft en rigtig dejlig en af slagsen 

Min mand overraskede med denne fantastiske kage og billetter til L.O.C koncert med middag og hotel.
Behøver jeg at sige jeg elsker ham!! og jeg glæder mig så meget til vi skal have sådan en oplevelse sammen. Det er ved at være alt for lang tid siden sidst 


I formiddags kom min søster og niece og spiste en lille brunch sammen med Alberte og jeg. Det var så super hyggeligt og da de kørte kom forældre og bedsteforældre til boller og varm chokolade.

Det har været en super hyggelig dag og nu glæder jeg mig til i morgen hvor jeg får 2 søde bloggere på besøg til morgenmad og hele familien, som tæller 18 stk til spisning i morgen aften. 



4 kommentarer:

  1. Stort tillykke - lyder til du har haft en dejlig dag ;0)

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Sikke en dejlig gave og en fin kage.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Et forsinket tillykke - eller også når jeg det lige netop i følge dansk tid ;-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres fødselsdags hilsner :o)

    SvarSlet