Til Kaffe & kage...

tirsdag den 13. marts 2012



I dag har jeg haft en hygge dag sammen med Alberte. Oldefar bliver nemlig 81 år i dag og vi tog ned med rundstykker og fejrede ham sammen med mormor. Det var så hyggeligt og der kom løbende gæster mens vi var der, det er så dejligt at have alle de oldeforældre og vi passer godt på dem :o)

Da vi kom hjem havde jeg afsindigt ondt og Alberte var træt ,så da hun fik sin middagslur smed jeg mig på sofaen og fik aflastet mit ben. I dag er det 1år siden jeg kom til skade på arbejde og dagligdagen ændrede sig øvøvøvøv, det kunne jeg godt have været foruden! :o(

Efter rugbrødsmadder og gulerødder var vi ude og nyde det fantastiske dejlige solskin :o) Den stod på kaffe & kage i legehuset. Vi fik gynget og kigget på skyerne og reddet en mariehøne fra at drukne og jeg fik leget med en app på telefonen så jeg forhåbentlig kan få lagt bedre billeder ind på bloggen.







Jeg håber I alle har nydt det dejlige vejr i dag, jeg tror godt jeg ved hvem der er skyld i solskinnet :o) 

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til dig og oldefar..:-) Og også et tillykke til Alberte. Der er ikke mange piger der er så heldige at have så fedt et legehus...:-) Håber ikke du skal kæmpe for meget med din skade.
    Hyggelig blog du har.
    Kh V

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke, Tusind tak for dine lykønskninger og ros af bloggen :o) Alberte er super glad for legehuset og skal lige ind og lege lidt hver dag, når hun kommer hjem fra dagplejen. Så det er en god investering :o)
    Kh Kat

    SvarSlet