En overraskelse....

lørdag den 7. april 2012

Oprindeligt skulle jeg lære at hækle af Lene med bloggen Livet som sådan , men jeg har vist alt for meget krudt i en hvis ende til at sidde stille i så lang tid..... Jeg havde drømt om en hæklet flagranke til min vitrine i stuen, men den vimpel jeg fik lavet var vind og skæv, øv øv altså tænkte jeg.
Men så kom posten med en dejlig overraskelse, Lene havde hæklet en flagranke til mig og jeg er så super glad for den. Man bliver altså varm i hjertet når der er andre der tænker på en og ubeskrivelig taknemlig!
Tusind tusind tak Lene!!!


I går på vej hjem fra en Fantastisk L.O.C koncert og et par dejlige dage sammen med min skønne mand, ringede min mor som havde haft Alberte på en lille påskeferie. Hun var næsten sikker på at Alberte havde fået skoldkopper. Det var rigtigt og jeg har ikke sovet siden kl.3 i nat, da hun havde meget høj feber og var meget utilpas. Så familie påskefrokosten blev aflyst i dag og istedet er dagen blevet brugt på pipi, bananer i pyjamas og postmand per og en masse karbade med kamomille the. Der er blevet nusset,hygget og spist en masse påskeæg :o)

3 kommentarer:

  1. dejligt med overraskelser af den go'e slags.
    God bedring til tøsen ♥

    SvarSlet
  2. Nøj, hun er sød ved dig, Hende Lene
    Den er sød den flagranke. Den klær dit skab...
    Du får det nok lært selv en dag...
    Håber det går bedre med den lille..

    Lone

    SvarSlet
  3. Lækkert med små gaver med posten :)
    Øv at Alberte lige skulle rammes af skoldkopper her i påske. Det lyder ellers hyggeligt med Pipi, karbad og hygge. God bedring med hende.

    SvarSlet