Rød og blå i hovedet....

tirsdag den 3. april 2012

I dag har prinsessen og jeg hygget med at puste æg og male dem. Da jeg var færdig med at puste de 10 æg følte jeg mig fuldstændig rød og blå i hovedet Hi hi og jeg sendte en smilende tanke til filmen " blinkende lygter", scenen hvor de sidder og puster æg er bare min yndlings og jeg kan skrald grine af den bare jeg tænker på den.


Sådan ser vores færdige æg ud og de hænger så fint på troldegrenen og påske pynter i stuen :o)


Imens jeg hyggede mig med min lidt trodsige datter -ex. hvis hun gør noget og jeg siger - "nej, alberte det må du ikke, det kan være farligt" osv, så får jeg da bare en smøre tilbage og får af vide at sådan må jeg ikke jeg ikke sige og det ender nærmest med at jeg får skæld ud.... ja og så kan man jo ikke lade være med at grine af den bette dame. Men vi hygger os, og de trodsige øjeblikke er heldigvis få :o) og mens vi hyggede os var manden afsted for at hente vores nye bil.. Ihhh, hvor er det bare lækkert, det er første gang vi har så ny en dyt, så nu glæder jeg mig til køreturen til arbejde :o)

2 kommentarer:

  1. Dejlig påske hygge ... tillykke med bilen ♥
    Har ledt og ledt de sidste dage efter netop den film idet manden ønskede sig den - men udsolgt 7 udgået alle vegne ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også det klip - og i det hele taget filmen! Den er super :) Ligesom "Gamle mænd i nye biler" og "De grønne slagtere" :)) Se dem - men du har nok allerede været der ;)
    Og - tillykke med den nye bil :)

    SvarSlet