Altså....

fredag den 4. maj 2012

Hold da op, hvor bliver min kære blog forsømt for tiden....

Optart på arbejde samtidig med at der er super vejr... Der er meget der skal ordnes og nydes :o)

Vi har haft fri fra i onsdags så,vi har fået ordnet hele haven og plantet nyt i krukkerne, vi er bare så klar på sommeren. Håber bare ikke det hele går til nu hvor de lover frost grader.... :o(








Vejret er bare blevet nydt i fulde drag og der er blevet grillet og spist en masse udenfor :o)



Ellers har jeg fundet nogle af mine lopper frem, som jeg skal have solgt, så der kan blive ryddet lidt op i garagen :o)





Håber også I har nydt de gode vejr og nydt storbededag ferien :o)


4 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte krukker du har fået plantet til. Det er lige til at blive i godt humør af. Jeg håber, at de holder til blæsten som hærger lige nu og frosten som de varsler...
    Ha en dejlig weekend.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Super lækker babyseng! Den ville min pige elske at putte sine dukker i! Også dejligt med sommerkrukkernne.

    SvarSlet
  3. Tusind tak trillemus, jeg elsker alle de flotte farver i krukkerne :o)Kh Kat

    Den lille lykke, ja, den er super fin sengen. Du kan klikke på billedet så kommer du ind på annoncen på den blå avis :o)Kh Kat

    SvarSlet
  4. Skøn skøn blog, som jeg nu er blevet fast læser på! :-) Glæder mig til at læse mere.

    Knus
    Rikke.

    SvarSlet