Blogtræf...

tirsdag den 15. maj 2012

I lørdags var jeg til blogtræf hos Lone med bloggen, I lones fodspor . Hele dagen blev brugt i selskab med en masse søde og utrolig kreative tøser. Vi var på klitgaarden i Aalborg og de havde lavet alt maden som var virkelig ( altså VIRKELIG ) lækker. Udover det gode selskab og den lækre hjemmelavede mad, var der spændende workshops, fede sponsor gaver og lækre goodiebags. Ihh, hvor blev vi forkælet!

Lone havde stået for hele arrangementet og sammen med Roald, sørgede de virkelig for at vi alle havde en fantastisk dejlig dag. Jeg håber I brugte søndagen med benene oppe i sofaen :o)

1000 tak til Lone og hendes hjælpere for en rigtig skøn dag :o)
1000 tak til sponsorene for de lækre ting i vores goodiebags og præmierne som vi fik med hjem.



Giftbags til alle:

Tak til Lædderiet som gav materialer til vores workshop.


Sponsorgaver som blev udloddet på dagen:

  •  Høegh Interieur
  • Posterland
  • Fandango
  • Stof 2000
  • Aalborg teater
  • Aalborg kongres & kulturcenter
  • Sport de Luxe
  • ADAX
  • Hønse Strik
  • Il Gusto
  • Friis & Co
  • DALIA i Aalborg
  • Trip Trap
  • Den lilla appelsin
  • Design værkstedet Aalborg
  • Pickwick
  • Clik Aalborg
  • Lene Højlund
  • Aalborg Helsekost
  • Frøkner og Fruer
  • Kunst & klær
  • Stereo studio Aalborg

Tak til alle der deltog for en fantastisk hyggelig dag med masser af kreativitet :o)









2 kommentarer:

  1. Tusind tak for de søde ord.. Jeg er så glad for at du havde en dejlig dag..

    Og søndagen var med benene i haven.. og da det var overstået, så var jeg brugt.. som i død..
    Samtidig er det som om jeg var lidt høj, over at vi hyggede os sådan.. Havde jeg overskuddet kunne man sagtens gøre dette oftere... Men der er altså måde med galskaben
    Lone

    SvarSlet
  2. Tak for sidst Kathrine. Det var en super dejlig dag og hyggeligt at møde dig.

    SvarSlet