Bryllup den 4.8.2012

mandag den 7. maj 2012

Det er ikke længe siden at den her kom med vores søde post...


Invitationen til min dejlige lillesøsters bryllup. Men de er faktisk gift, det blev de på vores bryllupsdag den 2.8.2011 på rådhuset. De ventede sig lille Isabella, brylluppet her til sommer var planlagt, men så syntes de alligevel at de ville være gift inden Isabella kom til verden - lidt gammeldags er vi kvinder jo :o)

Men nu skal det helt store bryllup så stå og vi glæder os helt vildt. Jeg elsker bryllupper og turde jeg springe ud i det, så levede jeg af at være bryllups planlægger :o) Min mand skal være toastmaster og jeg skal være gave-koordinator og hjælpe min søster med planlægningen, så jeg kan følge med i det hele og det nyder jeg :o)

Mange år før jeg mødte Martin, var jeg ved at hjælpe min søster med at flytte. Da vi gik der og snakkede, pakkede ud og hørte radio, kom sangen One Love med U2. Jeg sagde da til hende at hvis jeg engang blev gift så gad jeg godt den blev spillet til brylluppet. Da vi så skulle giftes holdt min søster den mest fantastiske tale og så stillede hun sig op og sang One Love og min far spille akustisk guitar der til. Det var så rørende og jeg stor tudede. Tænk sig at hun havde husket det, og oven i det så havde hun gået til sang undervisning i et år for at lære at synge den perfekt. Den sang vil altid betyde ALT for os, og for vores gæster. Jeg kan ikke høre den endnu uden at græde. 

Så nu går vi virkelig og tænker og tænker og brainstormer en hel masse, det bliver svært at leve op til det hun gjorde for os. Men jeg ved godt at alt der kommer fra hjertet er det vigtigste. Jeg vil jo bare så gerne lave noget helt specielt for hende.... Allermest ville jeg invitere Rasmus Seebach til at synge " I mine øjne " men det kan jo nok ikke lige lade sig gøre...... så tænke tænke.....

Og udover at tænke og tænke lige nu, så pudses der næse hver 5 minut. Hader bare det der med at næsen bare løber uden man er blevet advaret, så jeg bevæger mig ingen steder uden mine kleenex i hånden :o)

Atjuuu & God aften derude i det skønne blog land :o)

2 kommentarer: