❤ Pinse Hygge ❤

mandag den 28. maj 2012

Pinsen her har stået på total familie hygge!!!! Mine forældre havde lejet et sommerhus i Bisnap, 3 min væk fra stranden og 10 min på cykel ind til Hals. Det var så lækkert og hyggeligt.

Vi plejer at være i frankrig - Cannes med mine forældre og min søster hvert år. Men sidste år kom vi ikke afsted og vi kommer heller ikke med i år da vi er inviteret med Mandens familie på ferie. Så nu var det ved at være lang tid siden, vi havde været på ferie med dem, så det var skønt med total familie hygge :o)

Vi har hygget, spist, slappet af, spillet spil, grillet, badet, gået ture, cyklet ture, haft besøg, grinet, solet os og virkelig bare nydt at slappe af i hinandens selskab.

Ihhh, sådan nogle hygge ferier kunne jeg godt bruge mange flere af :o)

Ellers står den på Hjallerup Marked her fra nu af og indtil søndag. Jeg elsker bare når der er Hjallerup Marked, så er der fest i byen. Manden min har været igang siden foråret og fra i morgen, er jeg også igang indtil søndag, med vagter i informationen, børne kræmmer marked og kræmmerkaffe og ihhhh, hvor jeg glæder mig :o)

Stemningsbilleder fra vores pinseferie 





















3 kommentarer:

  1. Ligner en fantastisk pinse:-)

    SvarSlet
  2. Iih, hvor ser det bare hyggeligt ud! :D Vi kigger måske op til markedet i weekenden :)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det hyggeligt..

    Bare det var mig.. Frankrig og de andre fantastiske steder at tage på ferie kunne jeg også fristes til

    Lone

    SvarSlet