Pinterest.....

tirsdag den 15. maj 2012

I lørdags til blogtræf hos Lone, kom nogle af os til at snakke om Pinterest. Det gjorde, at jeg gik hjem og googlede mig til oplysninger bla. omkring ulovligheden i det og kunne læse mig frem til at der er pinnere der har fået bøder fordi de have taget billederne uden at spørge ejermanden om lov. Så tænkte jeg, at det
havde jeg måske heller ikke altid fået gjort, det går jo tit hurtigt når man pinner.

Derfor har jeg nu slettet min pinterest!!! Jeg skal dælme dytme ikke nyde noget af, at få et sagsanlæg på halsen sammen med en kæmpe bøde.

Øv øv....


1 kommentar:

  1. Hej Katrine. Tak for sidst- fantastisk dag... Netop derfor er jeg heller ikke på Pinterest, men du har ret det er øv øv... Reglerne er indviklede synes jeg, for hvem opfandt den dybe tallerken...

    Ha en god dag.

    Kh Mette

    øv øv - ordkoder, med det er måske et bevidst valg ?

    SvarSlet