Sidste dag i dagplejen....

onsdag den 30. maj 2012

I morgen har Alberte sidste dag ved hendes dagplejemor, det bliver hårdt at sige farvel til hende der har passet så godt på vores Alberte gennem de sidste 2år. Hun har været så glad for at være der, hun har ikke en eneste dag været ked af at blive afleveret, hun føler sig tryg og stortrives der. Så det bliver hårdt!

Vores skønne dagplejemor skal have denne gave fra Alberte


I kortet skal der bla, så dette her:


Du er her når mor og far de går,

gi'r mig tryghed og forstår.
Tørrer kærligt tårerne mine,
får mig ofte til at grine.
Leger og danser dagen lang,
giver et kram når jeg har trang.
Følger mig i stort og småt, 
sørger for jeg har det godt.



Tak for alle de dejlige dage,
nu vil jeg ud i verden tage.
Jeg vil længes, jeg vil savne,
men nye ting jeg nu vil favne.
Du har givet mig den bedste start,
på livet som nu tager fart.
Den største tak på denne jord,
fra Alberte og fra far og mor



Nu skal der soves så vi er klar til i morgen og de næste par dage der står i Hjallerup Markeds tegn.

3 kommentarer:

  1. Smukt, fik helt tårer i øjnene. Så fin gave og tekst!

    SvarSlet
  2. Meget smukt, dejligt med en anderkendelse fra tilfredse børn og forældre :o)

    SvarSlet
  3. Nårh, sikke en fin gave! Det må helt sikkert varme hos dagplejemoderen! :)

    SvarSlet