Taknemmelighed & Træthed

mandag den 18. juni 2012

Søde Lene som havde syet de nye puder til min sofa, har syet endnu en smuk pude og hæklet vimpler til mig, jeg er simpelthen så taknemmelig for at hun har brugt tid på at sy og hækle til mig og jeg elsker min stue nu. Har haft en lang periode hvor jeg har gået og været lidt småtræt af stuen og har ikke rigtig kunne komme igang med at ændre på den, men nu elsker jeg at være her igen. Det eneste der nu ikke passer ind er puffen, tænker det kunne være fedt at betrække den om eller finde noget helt andet til pladsen.... :o)

Tusind tak for hjælpen Lene!!


I lørdags holdt jeg polterabend for min kære lillesøster, vi havde en fantastisk dejlig dag og jeg vil fortælle mere om den når jeg får lidt billeder :o) Men trætheden er her endnu, det trækker lidt tænder ud at planlægge og afholde sådan en dag. Men det var det hele værd!

I dag er den første ferie dag herhjemme og den nød vi med en tur i Aalborg Zoo. Vi hyggede og brugte mange timer derinde og var så heldige med at regnvejret først kom da vi sad inde ved mormor & morfar og hyggede med kaffe og boller :o)







1 kommentar:

  1. Det ser ud til at have været en dejlig dag i zoo. Hun er så køn, jeres lille prinsesse :)

    SvarSlet