Ugle tæppe...

fredag den 22. juni 2012

Vi er ved at lave et nyt værelse til Alberte. Så hun går fra baby værelse til et lille pige værelse, hvor der skal være plads til masser af leg og hygge :o)

Så lige nu er garagen fyldt med møbler der skal renoveres og males, jeg skal have lavet nogle nye sættekasser og en masse andre ting. Syntes det er et dejligt projekt og jeg glæder mig til det er færdig :o)

Jeg er jo stadig rigtig vild med ugler, og da jeg sad og søgte nettet efter lidt inspiration fandt jeg dette her tæppe på en amerikansk hjemmeside, ud fra det fik jeg inspirationen til at sy mit eget ugle gulv tæppe til Albertes værelse. Jeg har for noget tid siden vundet en masse retro stof i en give away og det var jo oplagt at bruge det til sådan en ugle. Heldigvis for mig ville Lene godt hjælpe mig, Hvad skulle jeg gøre uden hende!!

Her er en masse billeder fra vores hyggelige sy aften :o)










 Det helt færdige resultat, jeg er helt VILD med den :o) Nu glæder jeg mig helt vildt til det kan komme op på det nye værelse :o)
 Vil lige flashe mit nye Iphone etui som Lene har været så skøn og sy til mig, I love It!!
Tusind tak for din kæmpe hjælp Lene, jeg er 1000 gange taknemlig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar