En smuk ide ❤

fredag den 10. august 2012

Til min søsters Bryllup i lørdags, var der et skønt indslag da vi kom hjem i haven efter vielsen kirken ❤







Der var en ballon til alle gæsterne, for enden af snoren var der på den ene side, en kærlig hilsen til brudeparret og deres adresse. På den anden side, stod der at hvis man fandt ballonen må man gerne sende den kærlige hilsen til brudeparret. Det bliver spændende at se om der dukker noget op med posten.                                              

Jeg syntes det var så smukt da alle ballonerne fløj til vejrs ❤


Åhhh, hvor jeg elsker bryllupper ❤

5 kommentarer:

  1. Åh suk jeg er også håbløs romantiker. Hvis jeg finder én ballon skal jeg nok skrive til din søster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød :o)
      Ja, det er skam man ( forhåbentligt ) kun bliver gift 1 gang, kunne helt sikkert godt klare et par gange mere :o)

      Slet
  2. Sikke en sød ide. Jeg håber, at de får mange hilsner i nær fremtid. Sikke en smukt hus og et flot festtelt. I / de havde vel en fantastisk dag.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig bare så smukt da de alle sammen steg til vejrs :o) Det var en fantastisk fest i meget smukke omgivelser :o)

      Slet