Igen beriget af Blogland...

mandag den 6. august 2012

I min søgen efter koral farvede øreringe, som skulle pynte mig til min søsters bryllup i lørdags, faldt jeg over bloggen Lækkermus og hun laver nogle skønne smykker. Jeg fik fluks bestilt 2 stk skønne øreringe og de er blevet brugt flittigt siden de kom med posten :o)


 Hvad er mere hyggeligt end at komme hjem fredag over aften, og finde prinsessen og farmand igang med at spise spagetti og kødsovs ude i legehuset. Alberte har bare verdens bedste far 

7 kommentarer:

  1. De er godt nok fine de øreringe - Helt vildt lækre farver! Hvor ser det i øvrigt hyggeligt ud inde i legehuset:-)

    SvarSlet
  2. Godt du blev glad for øreringene. Håber de levedde op til forventningerne og matchede bryllups-outfittet:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde de helt sikkert :o) Og de skal nok blive brugt flittigt fremover :o)

      Slet
  3. Åh hvor er smukke! Må vist lige ind og lure hvad hun laver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er helt vild med dem. Elsker farver :o)

      Slet
  4. Åh, sikke et lækkert legehus!

    Smukke øreringe- kan godt forstå, at du er glad! ;)

    Sommerhilsner
    /Christina

    SvarSlet