Kreativ på en ny måde.....

fredag den 17. august 2012

Nemlig på McDonalds måden :o)

Efter en lang arbejdsuge og det endelig er fredag, er det ikke altid vi gider stå i køkkenet og kreere den store fredags menu herhjemme. Nej, så står menuen nemlig på hjemmelavede burgere efter Mandens helt særlige opskrift og til dessert står den på fredagsslik - det er hygge :o)

Har I det på samme måde hjemme ved jer og har i måske en særlig opskrift der lige giver prikken over i ét til de hjemmelavede burgere - så skulle I tage og deltage i McDonalds nye konkurrence, nemlig DIY Burgeren :o) Her får du muligheden for at kreere din helt egen  McDonalds burger.
 Konkurrencen løber fra den 9 august til den 2 september. De 10 burgere der får flest stemmer, vil blive præsenteret for et dommerpanel, som vil udvælge 3 burgere som vinderne. Vinderne vil være på menukortet, 2 uger hver, i november og december i de 84 MacDonalds resturanter i Danmark.

Personligt er jeg ikke så meget til kød, en lille bøf er nok til mig, men jeg vild masser af grønt ,en god dressing og en grov burgerbolle, sådan en der ser sund ud men også er lidt usund så jeg må igang med at lave mit forslag til en usund/sund MacDonalds burger :o)




PS: VIGTIG INFO - DIY til en hjemmelavet BIC MAC 

God weekend :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar