Lækkerier....

lørdag den 18. august 2012

Så kom hverdagen hjem til den lille familie, det er dejligt at komme igang igen, efter en lang pause pga  arbejdsskade og en lang dejlig sommerferie. Nu er jeg tilbage og jeg nyder det :o)

Alberte er kommet godt igang i børnehaven. Nr.2 dag sagde pædagogerne, man skulle tro Alberte bare altid har gået i børnehave, så det er jo bare skønt.

Så nu står den pludselig på madpakker til hele familien, og jeg ved bare at jeg går død i rugbrødsmadder med leverpostej og nu hvor Alberte både skal have formiddagsmad og middagsmad med, er det skønt man kan variere det lidt.

Derfor har jeg i dag bagt, mini rugbrød, rugklappere, grove sandwichboller, sandwichboller med spinat og hytteost og grove pølsehorn, så nu er fryseren fyldt og vi kan klare os den næste månedes tid :o)







6 kommentarer:

  1. eiii - hvor ser det godt ud. Gid man lige kunne bestille en pose blandet :)

    SvarSlet
  2. Lækkert ...
    mon ikke der er til et stykke tid ;0)

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert ud. Sikke travlt du har haft.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Hold da op, du har da haft travlt! Men dejligt, at du nu ikke skal tænke på det i lang tid :)

    SvarSlet
  5. Hej Kathrine
    Tak for din kommentar og forespørgsel på en fin kjole på min blog,
    og mht. en bestilling af kjole, kan vi da godt finde ud af noget ;)

    -Og hold da op hvor inspirerende med alt det hjemmebag til madpakkerne.
    Jeg har 4 børn, den yngste går i vuggestue og får mad der, men har jo netop tre skolebørn, som skal have 2 madpakker med hver og hver dag, det giver jo 30 madpakker om ugen... ( gisp...så mange!)

    Skal vist til at bage og lægge i fryseren som du gør :)

    Varme sommerhilsner fra Julie

    SvarSlet
  6. Hej igen Kathrine, mht. en lille julekjole, mon du da endelig bare skrive til mig her på bloggen omkring okt./nov.
    Ellers er du også velkommen til at ringe på : 4114 6972 når tiden nærmer si, så finder vi ud af det :)

    God weekend...

    SvarSlet