Morgenkaffe...

tirsdag den 14. august 2012

Sidder her og hygger og nyder min morgenkaffe, om en halv time skal jeg ud af døren og på arbejde. Jeg skal tage imod 2 års eleverne, der starter i dage efter en lang sommerferie og BUM så er hverdagen startet.

Sad igår og tænkte på hvordan det bliver. Jeg har været sygemeldt pga arbejdsskaden fra nov til maj, på arbejde i halvanden måned, så var der 6 ugers sommerferie og nu er der hverdag. Det bliver dejligt at komme igang igen.

Solen skinner og når tullen er hentet fra børnehaven skal vi helt sikkert have is i haven, hoppe på trampolin og lege med dukkerne :o)

God solskins dag til dig :o)

Er forresten kommet på instagram, jeg hedder villadallbo :o) Hvad hedder du....?

2 kommentarer:

  1. Rigtig god arbejdslyst :)
    Sikken en fantastisk dukkevogn Alberte har. Det er jo lige sådan en som alle piger ønsker sig og som jeg ville ønske til vores kommende guldklump ;)
    Er da også på Instagram og hedder Tobiasmor. Du er velkommen til at kigge forbi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene,
      Tak for det :o)
      Ja, den er bare skøn den dukkevogn. Stort tillykke med den lille ny i mavsen, det glæder jeg mig til at følge :o)
      Kh Kat

      Slet