Så kom posten....

torsdag den 2. august 2012

I lørdags lå der en fantastisk skøn pakke i postkassen, Mette med bloggen Trillemus har syet de skønneste frugtposer til Alberte. En til hendes madpakke og en til formiddags frugt.

De er så søde og i de lækreste farver og prikken over iét er at der er navn på begge poser.

Så i mandags da Alberte havde første dag i børnehaven, gik hun selv stolt med sine madpakke poser :o)

Men søde Mette havde vedlagt en overraskelse til mig, nemlig et rigtig skønt penalhus i de lækreste farver. Det har jeg ønsket mig længe og nu er udstyret helt klar til jobbet efter sommerferien - TUSIND TAK Mette :o)

I dag har jeg sendt en pakke til Mette med lidt lækkert, jeg håber det falder i god smag :o)





3 kommentarer:

  1. Bare så lækre ting.
    Her er jeg også ved at være klar til skolestart, tror jeg. I år ved jeg ihvertfald både hvor kalender og nøgler er :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine poser, og smart med navn! Kan godt forstå, at hun er stolt :D

    SvarSlet
  3. Hej Kathrine. Det var godt, at poserne nåede sikkert frem og dejligt at Alberte er glad for dem. Uhh...spændende med en lille pakke på vej... :-) Rigtig god dag imorgen og tillykke med din søster.

    Kh Mette

    SvarSlet