Loppefund ❤

lørdag den 15. september 2012

Jeg har været forbi min favorit loppebutik, jeg finder altid gode loppefund derinde til billige penge :o)

Vi er ved at lave Albertes værelse om, ja det har vi faktisk været i noget tid nu. Men med opstart på job efter sommeren har det været svært at finde tiden til det.

I formiddag dag har vi været til fødselsdags brunch hos Oldemor og efter vi kom hjem skulle Alberte have sin lur, manden havde en aftale så jeg så hurtigt mit snit til at komme igang med at male :o)

Sådan her ser det ud indtil videre....


6 kommentarer:

  1. Åh, hvor ser den skøn ud. Glæder mig til, at se det færdige resultat! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg elsker bare at finde nogle skønne loppefund og så gå og hygge med at male dem :o) Manden min ryster godt nok tit på hovedet af mig, men de har altså bare en charme man ikke kan få i helt nye møbler :o)

      Slet
  2. Den bliver rigtig fin - jeg glæder mig til at se den helt færdig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er faktisk blevet helt god nu, nu skal der bare en dukke og noget fedt sengetøj i den :o)

      Slet
  3. Svar
    1. Jubiii, det glæder jeg mig til. Det er prikken over iét :o)

      Slet