Nyt værelse ❤

søndag den 16. september 2012

Så kom vi lidt igang med det nye værelse til Alberte.

Vi mangler at sætte radiator op, gardiner, ny lampe i loft og væg. Jeg leder efter et lille bord med stol og lidt småting. Men nu er vi da kommet igang :o)

Opdagede til min store ærgelse at efter vi har lavet sengen om til juniorstørrelse er sengetæppet for lille øvøvøv :o(

Rummet er meget større end hendes gamle værelse og det er så dejligt lyst og rummelig, er sikker på det bliver et hit hos Alberte når vi bliver færdig med indretningen :o)





6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak for det Helle :o) Jeg syntes også der er blevet super hyggeligt derinde. Glæder mig til vi er helt færdige :o)

      Slet
  2. Ja min første tanke var også bare: Årh hvor hyggeligt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, nu håber jeg også prinsessen syntes det er hyggeligt at være derinde :o) Glæder mig til at få det helt færdigt. Men når man kun vil have gamle møbler, kan det godt tage lidt tid at finde de helt rigtige :o)

      Slet
  3. Ej hvor ser det hyggeligt ud, er vild med alle dine gamle møbler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Binemor, manden ryster på hovedet hver gang jeg kommer slæbende med gamle møbler :o) Men han måtte da indrømme at det er blevet ret hyggeligt derinde. Nu glæder jeg mig bare til at vi bliver helt færdige derinde :o)
      Kh Kathrine

      Slet