Vi har fået Kaniner...

onsdag den 7. november 2012

Jeg er gået igang med at lave ønskeseddel til julemanden fra Alberte. Jeg syntes faktisk det er lidt svært. - Altså jeg kan sagtens finde på en masse legetøj, men syntes jo at det gerne må være noget hun kan begynde at samle på.
Hun er godt igang med at etablere et stort dukke lager, køkken + tilbehør og en del musik instrumenter, jeg syntes hun er for lille til barbie så jeg ledte efter et eller andet hun kunne begynde at samle på og som fangede hende. Derfor var det jo helt perfekt at der kom en pakke med posten, som indeholdte en Sylvanian kanin familie og et 2 etagers hus til dem.

Der bliver leget og snakket med de små søde kaniner og jeg ved godt hvad der skal på ønskesedlen til julemanden :o)

Mangler du en julegave ide, kan Sylvanian helt klart anbefales :o)







Sylvanian har også en hjemmeside, her kan du se de forskellige produkter, spil og tegne.


Indlægget er sponsoreret, men holdningen er helt min egen :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker Sylvanian. Hvordan var du så heldig?
    Andrea bliver tvunget til at lege med det - godt hun elsker kaniner ;)

    SvarSlet
  2. Hej - Stort tillykke du har vundet min Give Away - kig forbi min blog :-)

    SvarSlet