Fastelavn er mit navn....

tirsdag den 5. februar 2013












Jeg har været så heldig at modtage en lækkerbidsken af en kasse fra Odense Marcipan. Alberte elsker at være med i køkkenet og derfor aftalte vi at der skulle bages fastelavnsboller i weekenden. Desværre fik jeg smittet Alberte med influenza så hun bare sov og sov i hele weekenden. Appetitten var ikke stor, men da der begyndte at dufte af hjemmebag i hele huset fandt hun hurtigt sin plads og så blev der guffet fastelavnsboller til den store guldmedalje.
Odense Marcipans hjemmeside er fyldt med lækre opskrifter, jeg brugte denne her og de smager bare så himmelsk. I vinterferien har jeg inviteret 8 veninder og deres børn til fastelavnsfest og der skal der helt sikkert bages en omgang mere og så bliver jeg også nødt til at prøve dem her eller dem her - øhhh nogen der sagde SØD tand........ 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar